Tevreden klanten en efficiënte medewerkers: Twee vliegen in één app

De opmars van mobiele apps heeft nadrukkelijk zijn weg gevonden naar het zakelijke domein. Zakelijke apps worden steeds populairder en zijn binnen sommige organisaties zelfs al gemeengoed. De voordelen van het gebruik van zakelijke apps worden zichtbaar. Doordat in de facilitaire dienstverlening de concurrentie hoog is, de prijzen onder druk staan, er veel sprake is van mobiele werknemers en de nadruk steeds meer op klantbeleving komt te liggen, kan juist hier enorm geprofiteerd worden van zakelijk apps. Welke voordelen zijn dat precies? En wat komt er nog meer allemaal bij kijken?

Het grootste voordeel van het gebruik van zakelijke apps in de facilitaire dienstverlening is het transparanter worden van de dienstverlening. Klanten krijgen beter inzicht in de werkzaamheden die gedaan worden, de tijd die de medewerkers hebben besteed aan bepaalde handelingen, er is minder papierwerk nodig en bedrijfsprocessen kunnen efficiënter worden ingericht. Uiteindelijk kan een hogere klanttevredenheid behaald worden, met aan de andere kant toch een potentiele kostenbesparing voor u als werkgever. Daarnaast kunnen uw medewerkers op een meer zelfstandige manier aan de slag en kunnen ze meer taken uitvoeren in minder tijd.

Om succesvol met zakelijke apps te gaan werken, waardoor de bovenstaande voordelen behaald kunnen worden, zullen een aantal technische en organisatorische randvoorwaarden vervuld moeten worden. In dat soort gevallen komt de specialistische kennis van Mitopics goed van pas. Mitopics houdt zich vanuit strikt onafhankelijke basis bezig met innovatieve IT-vernieuwingstrajecten, waardoor wij bij
uitstek in staat zijn om eisen en wensen vast te leggen, randvoorwaarden helder te krijgen en te zorgen voor een oplossing die ook echt past bij uw organisatie. Daarnaast houden onze juristen zich bezig met het opstellen en onderhandelen van IT-contracten, waardoor u een overeenkomst aangaat die past bij uw doelstellingen en garanties geeft over het resultaat. Tot slot kunnen de adviseurs van Mitopics worden ingezet om de selectie en implementatie van uw zakelijke apps van begin tot einde te ondersteunen, vanuit een variërende rol: van ad-hoc troubleshooter tot totaalregisseur.

Neem voor meer informatie over bedrijfsapps, apps voor de facilitaire dienstverlening of overige mobiliteitsvraagstukken, contact op met Mitopics via 0182-573211. Of download de PDF-versie van deze visienota, met interessante voorbeelden uit de praktijk.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.