Uitgeverij Malmberg heeft als oplossing voor Campaign Management de oplossing Selligent geselecteerd en geïmplementeerd. Mitopics heeft Malmberg ondersteund in de voorbereidingen en de uitvoer van de succesvolle implementatie, die binnen scope, tijd, budget en is gerealiseerd.
Malmberg behoort tot de top drie van educatieve uitgeverijen van Nederland in het basis-, voortgezet- en middelbaar onderwijs en is marktleider met methoden voor o.a. rekenen, biologie en Duits. Selligent is gekozen als oplossing voor het beheer en de executie van data-driven multichannel marketing. Hiermee verwacht de uitgeverij het door vertalen van strategische en geïntegreerde benaderingen naar verschillende kanalen optimaal te kunnen ondersteunen.
“De educatieve sector is een unieke markt met zeer specifieke doelgroepen, dus ieder contactmoment is van essentieel belang voor zowel de merkbeleving als onze strategische doelstellingen. We willen onze klanten service en extra’s bieden en hen op het juiste moment voorzien van relevante informatie.” aldus Jan Willem Besselaar, marketing manager bij Uitgeverij Malmberg (bron: Emerce.nl).
In de voorbereiding heeft Mitopics begeleid bij de contractering van Selligent en de implementatiepartner en het opstellen van het Project Initiatie Document (PID) met de projectgroep en de geselecteerde partner. Gedurende de implementatie heeft Mitopics de rol van projectmanager namens Malmberg ingevuld. Voor nadere informatie over dit project of over onze implementatiedienstverlening kunt u contact met ons opnemen.