Agenda

Komende evenementen

jan 28
jan 29

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een Service Level Agreement (SLA) is een juridisch geladen document. Door uw SLA’s zorgvuldig op te stellen, maakt u de afspraken tussen u en uw leverancier helder. Hiermee voorkomt u dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling, de kosten… Lees verder

feb 04
feb 05

Training Contractmanagement

Contractmanagement is in veel organisaties niet optimaal geregeld, terwijl dit juist zo belangrijk is als u veel contracten heeft. Door uniformiteit aan te brengen in de totstandkoming, vorm en archivering van uw contracten, bent u in staat uw contracten efficiënt… Lees verder

feb 11
feb 12

Training Opstellen en beoordelen van IT contracten

Een goed contract vergroot de slagingskans van uw IT project, outsourcing of cloudsourcing. Maar waar moet een goed IT-contract aan voldoen? Wat houdt juridisch stand en is tevens in de praktijk uitvoerbaar? En waar moet u opletten bij contracten voor online… Lees verder

feb 11
feb 12

Training Inkopen van ICT

Inkopen van ICT (informatie- en communicatietechnologie) is vaak een grote uitdaging. De ICT-markt is continu in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op. Om een ICT-inkooptraject te laten slagen is kennis nodig van ICT-termen en -onderwerpen zoals projectmanagement,… Lees verder

mrt 24

Training Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen… Lees verder

apr 07

Training Aanbesteden van ICT

Je weet wat aanbesteden is en je kent de regelgeving. Juist bij ICT-aanbestedingen is het belangrijk dat je niet alleen let op de rechtmatigheid, maar ook op doelmatigheid en werkbare gunningscriteria. Als je je aanbestedingskennis toepast binnen het ICT- domein… Lees verder