Agenda

Komende evenementen

mei 24

Training Aanbesteden van ICT

Je weet wat aanbesteden is en je kent de regelgeving. Juist bij ICT-aanbestedingen is het belangrijk dat je niet alleen let op de rechtmatigheid, maar ook op doelmatigheid en werkbare gunningscriteria. Als je je aanbestedingskennis toepast binnen het ICT- domein… Lees verder

mei 31
jun 01

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een Service Level Agreement (SLA) is een vaak een lijvig, ongeordend document. Door een SLA zorgvuldig op te stellen, zijn de afspraken tussen leverancier en afnemer van services helder. Hiermee voorkom je dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling,… Lees verder

sep 20

Training Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen… Lees verder