Agenda

Komende evenementen

nov 06
nov 07

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een SLA is een juridisch geladen document. Door uw SLA’s zorgvuldig op te stellen, maakt u de afspraken tussen u en uw leverancier helder. Hiermee voorkomt u dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling, de kosten en het kwaliteitsniveau… Lees verder

nov 13
nov 14

Training contractmanagement

Contractmanagement is in veel organisaties niet optimaal geregeld, terwijl dit juist zo belangrijk is als u veel contracten heeft. Door uniformiteit aan te brengen in de totstandkoming, vorm en archivering van uw contracten, bent u in staat uw contracten efficiënt… Lees verder

nov 20
nov 21

Training Opstellen en beoordelen van IT contracten

Een goed contract vergroot de slagingskans van uw IT project, outsourcing of cloudsourcing. Maar waar moet een goed contract aan voldoen? Wat houdt juridisch stand en is tevens in de praktijk uitvoerbaar? En waar moet u opletten bij contracten voor online IT services.… Lees verder

nov 27
nov 28

Training IT Outsourcing

Van businesscase tot exit Outsourcen is niet ‘even’ werk door een andere partij laten uitvoeren, maar een proces binnen uw bedrijfsvoering waar veel bij komt kijken en waarbij ook veel mis kan gaan. Zorg dat uw organisatie goed voorbereid is… Lees verder