Agenda

Komende evenementen

mei 26
mei 27

Training Contractmanagement

Contractmanagement is in veel organisaties niet optimaal geregeld, terwijl dit juist zo belangrijk is als je veel contracten hebt. Door uniformiteit aan te brengen in de totstandkoming, vorm en archivering van jouw contracten, ben je in staat jouw contracten efficiënt… Lees verder

jun 01

Training Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen… Lees verder

jun 01
jun 02

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een Service Level Agreement (SLA) is een vaak een lijvig, ongeordend document. Door een SLA zorgvuldig op te stellen, zijn de afspraken tussen leverancier en afnemer van services helder. Hiermee voorkom je dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling,… Lees verder

jun 08
jun 15

Training IT-contracten

Veel IT projecten zijn complex doordat ze vaak bestaan uit samenhangende leveringen en diensten. Juist in de IT dienen de verschillende componenten van een goed contract zorgvuldig en in samenhang te zijn geregeld. Een goed contract vergroot de slagingskans van… Lees verder

sep 28
sep 29

Training Inkopen van ICT

Inkopen van ICT (informatie- en communicatietechnologie) is vaak een grote uitdaging. De ICT-markt is continu in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op. Om een ICT-inkooptraject te laten slagen is kennis nodig van ICT-termen en -onderwerpen zoals projectmanagement,… Lees verder