Agenda

Komende evenementen

mrt 12
mrt 13

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een SLA is een juridisch geladen document. Door uw SLA’s zorgvuldig op te stellen, maakt u de afspraken tussen u en uw leverancier helder. Hiermee voorkomt u dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling, de kosten en het kwaliteitsniveau… Lees verder

mrt 19
mrt 20

Training Contractmanagement

Contractmanagement is in veel organisaties niet optimaal geregeld, terwijl dit juist zo belangrijk is als u veel contracten heeft. Door uniformiteit aan te brengen in de totstandkoming, vorm en archivering van uw contracten, bent u in staat uw contracten efficiënt… Lees verder

mrt 26
mrt 27

Training Opstellen en beoordelen van IT contracten

Een goed contract vergroot de slagingskans van uw IT project, outsourcing of cloudsourcing. Maar waar moet een goed contract aan voldoen? Wat houdt juridisch stand en is tevens in de praktijk uitvoerbaar? En waar moet u opletten bij contracten voor online IT services.… Lees verder

apr 02
apr 03

Training IT Outsourcing

Outsourcen is niet ‘even’ werk door een andere partij laten uitvoeren, maar een proces binnen uw bedrijfsvoering waar veel bij komt kijken en waarbij ook veel mis kan gaan. Zorg dat uw organisatie goed voorbereid is om de (re-)transitie van… Lees verder

apr 03

Training Aanbesteden van ICT | NEVI

Je weet wat aanbesteden is en je kent de regelgeving. Juist bij ICT-aanbestedingen is het belangrijk dat je niet alleen let op de rechtmatigheid, maar ook op doelmatigheid en werkbare gunningscriteria. Als je je aanbestedingskennis toepast binnen het ICT- domein sta… Lees verder

apr 09
apr 10

Training Inkopen van ICT | NEVI

Inkopen van ICT (informatie- en communicatietechnologie) is vaak een grote uitdaging. De ICT-markt is continu in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op. Om een ICT-inkooptraject te laten slagen is kennis nodig van ICT-termen en -onderwerpen zoals projectmanagement,… Lees verder

apr 16

Training Service Level Agreements | NEVI

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen… Lees verder