feb 11
feb 12

Training Inkopen van ICT

Inkopen van ICT (informatie- en communicatietechnologie) is vaak een grote uitdaging. De ICT-markt is continu in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op. Om een ICT-inkooptraject te laten slagen is kennis nodig van ICT-termen en -onderwerpen zoals projectmanagement, governance, architectuur, de generieke digitale infrastructuur van de overheid (GDI) en wat een vendor lock-in is.

Tijdens de training Inkopen van ICT ontdek je de complexiteit en risico’s van een professioneel ICT-inkoopproces. Je leert hoe je een goed bestek maakt voor diverse vormen van ICT-projecten en wat specifieke contractuele vraagstukken zijn. Het opstellen van Service Level Agreements (SLA’s) komt ook aan bod. Daarnaast staan we stil bij relaties met monopolistische leveranciers en het voorkomen van de beruchte vendor lock-in.

Wat leer ik tijdens de training?

  • Je leert van praktijkervaringen en cases
  • Een overzicht van relevante ontwikkelingen in de ICT
  • Tools en inzichten om volwaardig gesprekspartner te zijn bij diverse ICT-inkoopsituaties
  • Praktische tools, sjablonen en checklists die je direct kunt gebruiken
  • Antwoord op je vragen over inkoop van ICT

Mitopics organiseert deze training in samenwerking met NEVI.
Meer informatie over programma en aanmelden

Schikt deze datum u niet? De volgende training vindt plaats op:

  • 3 en 4 november 2020

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.