mrt 14
mrt 15

Training Service Level Agreements voor niet-juristen

Een Service Level Agreement (SLA) is een vaak een lijvig, ongeordend document. Door een SLA zorgvuldig op te stellen, zijn de afspraken tussen leverancier en afnemer van services helder. Hiermee voorkom je dat er achteraf discussie ontstaat over de invulling, de kosten en het kwaliteitsniveau van de dienstverlening. Je verhoogt hiermee het rendement. Je leert hoe je als niet-jurist op gestructureerde en systematische wijze een SLA opstelt en aan welke eisen een SLA moet voldoen om de relatie met jouw contractpartner vorm te geven.

Na deze training heb je…

  • Helder wat een SLA is en welke onderdelen wel/niet in een SLA thuishoren
  • Inzicht en basisvaardigheden voor het opstellen, structureren en verbeteren van een SLA
  • Een SLA kunnen beoordelen in de praktijk
  • Inzicht in risico’s die je loopt als de SLA incompleet is of informatie bevat die er niet in hoort;
  • Geleerd van praktijkopdrachten, zodat je direct verder kunt met jouw eigen SLA
  • Kennis en vaardigheden om door jou afgesloten SLA´s beter te beheren.

Voor wie is de training SLA geschikt?

De training SLA is geschikt voor verantwoordelijken voor contracten en afspraken oftewel voor niet-juristen.

Praktische informatie

Wij organiseren deze tweedaagse training in samenwerking met Incompanybrain, waarbij theorie en praktijk elkaar afwisselen. Meer informatie over het programma en aanmelden.

Past de eerstvolgende datum niet, dan zijn dit de volgende opties:

  • Donderdag 6 en vrijdag 7 juni 2024

Ook verzorgen wij deze training in-house en desgewenst op maat gemaakt.

Voor meer informatie over de inhoud van de training en/of de incompany mogelijkheden, kunt u contact opnemen met Reinold van Bruggen.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.